Н. Голуб. Система вправ з риторики
В. Новосьолова. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання.
H. Подлевська. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови
Г. Шелехова. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників
Л. Галаєвська. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
В. Шуляр. Психолого-дидактичні засади сучасного уроку української літератури (стаття перша)
Ю. Бондаренко. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету.
О. Глеб. Проблема тендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки «Одержима», «Бояриня», «Лісова пісня»
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
I. Тиндикевич. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» (урок української літератури в 6 класі)
Т. Биконь. «Море — це вічний рух і любов, вічне життя». Відмінювання числівників. Правильне використання числівників у мовленні (урок української мови в 6 класі)
МОВА І ЛІТЕРАТУРА В ЗАКЛАДАХ НОВОГО ТИПУ І ВНЗ
Л. Овсієнко. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів
В. Руденко. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання
НАУКА - ШКОЛІ
О. Козій. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція
ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ
А. Сокур. Свято осені
РЕЦЕНЗІЇ ТА ВІДГУКИ
А. Фасоля. Книга, яку чекали (ліризоване есе, або замість рецензії)
О. Потапенко. Нова методологія навчання української мови