Типове положення про атестацію педагогічних працівників
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
Людмила МОЗГОВА. Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників
Марина ДЕНИСЕНКО. Система опорних конспектів на уроках мови (На захист невиправдано забутої педагогічної технології)
Ольга ЛІЛІК. «Книга Болю» (Читацька конференція за повістю-поемою Осипа Туринського
«Поза межами болю» )
Сергій ОМЕЛЬЧУК. Синтаксична особливість категорії числа іменника: дослідницьке опрацювання (На матеріалі узгодження однорідних означень з іменником)
Світлана ХІВРИЧ. Підмет - головний член речення. Способи вираження підмета (Урок у 8 класі)
І УЧНЕВІ, І СТУДЕНТУ
Леся ГЛИВІНСЬКА. Теоретична фонетика в тестах
МОВОЗНАВСТВО
Роздуми про двомовність: 4 есеї могилянців
Юрій ПРАДІД. Проблеми української фразеології на шпальтах часопису «Дивослово» (До 60-річчя заснування журналу)
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА
Тетяна ШЕВЧУК. Барокова парадигма творчості Григорія Сковороди
Ольга ТЕТЕРІНА. Художній переклад у становленні Володимира Самійленка як новатора національного літературного процесу
До 200-річчя Маркіяна Шашкевича
Тарас САЛИГА. «...Живий мотор, що прилучив Галичину до всеукраїнського руху...»