ШАЛАГІНОВ БОРИС. Дитяча література і соціалізація майбутньої особистості
З досвіду колег
СИМАКОВА ЛИДИЯ. Типы заданий к изучаемым художественным произведениям в учебниках по литературе для 5 - 6 классов
Хроніка
МЕЛЬНИКОВА ЛАРИСА. Методичний форум у м. Севастополі
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
Представляємо лауреатів Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2011»
ДЯЧОК СВІТЛАНА Інтерв'ю з лауреатом
Імагологічні аспекти проектної технології на уроках світової літератури
Кожному - свій скарб (Урок за романом Р. Л. Стівенсона «Острів скарбів»)
Україна в житті й творчості Миколи Гоголя (Сценарій позакласного заходу за творами «Тарас Бульба», «Вечори на хуторі біля Диканьки», «Сорочинський ярмарок»)
На поетичній хвилі
Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури «Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої школи» (Рубрику веде ЖАННА КЛИМЕНКО)
Літературне краєзнавство
БИЦЬКО ОКСАНА. Трояндовий сад кримськотатарської поезії (Методичні рекомендації до організації шкільного вивчення)
Позакласне читання
ВІТЧЕНКО АНДРІЙ. «Нескінченна моральна катастрофа» (Урок-роздум за п'єсою П. Зюскінда «Контрабас»)
СИПКО ЛЮДМИЛА. Не переказування тексту, а його художня розповідь (Дещо про методику її використання)
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК
7 клас КИЯН ТЕТЯНА. Україна та її історія очима австрійського письменника (Урок за оповіданням Р. М. Рільке «Пісня про Правду»)
11 клас СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури
Тематичний покажчик основних матеріалів, надрукованих у часопису «Всесвітня література в середніх навчальних закладах України» у 2011 році