Тимошенко Ю., Киченко О., Корновенко Л. Лицар вітчизняної науки. Анатолію Градовському - 60!
Літературознавство і школа
Іванишин Р. Художній світ: трансформація мегаобразів Тараса Шевченка у поезії вісниківців
Взаємозв'язки літератур
Ткаченко Р. Постать вченого у романах В. Домонтовича "Доктор Серафікус" і В. Набокова "Пнін": спільне і відмінне
Фахові проблеми
Бондаренко Ю. Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло")
Назаренко Л. Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти
Петровська Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання
КОНКУРС "Краса і сила мистецтва слова" Номінація "Науковці — вчителям"
Беценко Т. Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Нікітченко Л. Образ солов'я як утілення творчої особистості (за твором Костянтини Малицької "Соловей"). 5 клас
Конончук Н. Ейдетика у навчанні літератури. Конспект уроку за твором Івана Малковича "Свічечка букви І". 8 клас
Болюк О. "Слово о полку Ігоревім" — шедевр давньоруської літератури. 9 клас
"Учитель року — 2012"
Барановська В. Урок за твором Лесі Українки "Давня казка". 8 клас
ГОТУЄМОСЯ до тестування
Бондаренко Л. Тестові завдання за нововведеними до програми ЗНО поетичними творами
До конспекту вчителя
Сокол Т. Творчість Остапа Вишні періоду заслання (1933—1944 рр.)