Видавнича діяльність » 2012 » "Початкова освіта: навчання та виховання" (за липень - грудень 2011 р.)
Інформаційний список літератури «Початкова освіта: навчання та виховання» знайомить зі статтями із періодичних видань за липень – грудень 2011 року.
Матеріал розміщений у 5 розділах, в межах яких статті систематизовані за алфавітом авторів та назв видань.
Список призначений для вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня.
Періодичність – один раз в півріччя.
Наша адреса: м. Тернопіль
вул. Коперника, 17
тел. 25-39-41
23-59-47
Список підготувала Колопенюк М. Д.
Відповідальна за випуск Новіцька Н. С.
Комп’ютерний набір Наконечна М. Й.
ЗМІСТ
1. Покликання початкової школи
2. Технології виховання молодших школярів
3. Проектні технології в молодшій школі
4. Методика викладання в дії
- Математика
- Уроки грамоти та мови
- Література та читання
- Природа і людина
- Етика; Основи здоров’я;
Я і Україна; Фізична культура:
конспекти уроків
- Навчання і мистецтво
- Гра і навчання
5. Свята в початковій школі
Покликання початкової школи
Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 1–4 класів ЗНЗ [Текст]: наказ МОНмолодьспорту України від 23.08.2011 №988 // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 1–5.
Положення про проведення загальношкільного конкурсу «Учень року» серед початкових класів [Текст] // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).– С. 23–28.
Про Типові навчальні плани початкової школи [Текст]: наказ МОНмолодьспорту України // Початкова освіта.– 2011.– №33–34 (вересень).– С. 9.
* * *
Аліфіренко, К. Є. Програма розвитку класу-родини [Текст] / К. Є. Аліфіренко [та ін.] // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).– С. 42–46.
Антонець, М. Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / М.Антонець // Початкова школа.– 2011.– №9.– С. 3–7.
Бандура, С. І. Диференційований підхід до навчання шестиліток [Текст] / С. І. Бандура // Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 27–30.
Бондар, Л. В. О. Сухомлинський: дитинство – найважливіший період людського життя [Текст] / Л.Бондар // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 6–8.– (Видатні українці).
Бульбах, Т. Введення у шкільне життя [Текст] / Т. Бульбах // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 45–47.
Ілляшенко, Т. Чому дитина втрачає інтерес до навчання [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа. 2011. – №11.– С. 43–44.
Компетентності молодших школярів [Текст] // Початкова освіта.– 2011.– №24 (червень).– (Спецвипуск).
Коцемир, Л. Сучасний урок у системі осмислювально-концентрованого навчання (ОКН) [Текст] / Л. Коцемир // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 39–42.
Кушнірук, Л. Як допомогти дитині адаптуватися до навчання [Текст]: щоб школа не стала мукою / Л. Кушнірук // Свобода.– 2011.– 7 жовтня.– С. 3.
Мазур, С. Школа без номера, без дзвінка, без букваря [Текст]: [про Львів. спеціалізовану школу І ступ. із поглибленим вивченням англ. мови «Джерельце»; конспекти інтегрованих занять; сценарії позакласних заходів] / С. Мазур [та ін.] // Початкова освіта.– 2011.– №39 (жовтень).– С. 1–23.
Майстер, В. Розвиток творчих здібностей учнів [Текст] / В. Майстер // Початкова освіта.– 2011.– №43 (листопад).– С. 5–8.
Матоніна, Р. Портфоліо як засіб оцінювання особистих досягнень учнів [Текст] / Р. Матоніна // Початкова освіта.– 2011.– №35 (вересень).– С. 2–3.
Непийвода, Л. «Даючи знання, не відбирай здоров’я» [Текст]: ефективна оздоровча система в навчально-виховному процесі / Л. Непийвода // Початкова освіта.– 2011.– №33–34 (вересень).– С. 18–24.
Ніколайчук, А. Розвиток творчого потенціалу [Текст]: ефективна організація навчально-виховного процесу / А. Ніколайчук // Початкова освіта.– 2011.– №33–34 (вересень).– С. 12–17.
Романенко, Р. Будьте добрими і станете щасливими [Текст]: [роздуми про вчителя початкових класів] / Р. Романенко // Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень).– С. 2–3.
Синишин, Л. Можливості використання персонального комп’ютера вчителями початкової школи [Текст] / Л. Синишин // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 50–52.
Система навчальних екскурсій як складова частина розвитку пізнавальних і творчих здібностей молодших школярів [Текст] // Розкажіть онуку.– 2011.– №15–16 (серпень).– С. 8–13.
Степаненко, Н. Дієвість внутрішньошкільного контролю на сучасному етапі роботи школи [Текст] / Н. Степаненко // Початкова школа.– 2011.– №10.– С.40–43.– (Організація початкової освіти).
Школа розвитку особистості [Текст]: [спецвипуск про організацію роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку в інклюзивних класах; метод. матеріали для конспектів уроків; проектна діяльність та ін.] // Початкова освіта.– 2011.– №46 (грудень).– С. 1–31.
Шуляк, Т. М. Педагогічна спілка вчителя й батьків – могутня виховна сила [Текст]: клас-родина «Віра»: [метод. матеріали, план роботи, сценарії свят]/ Т. М. Шуляк // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).– С. 30–42.
Технології виховання молодших школярів
Василенко, М. Виховні тренінги [Текст]: 4-й клас / М. Василенко // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 20–21.
Виноградова, Н. В. З чого починається любов до книги? [Текст]: [форми і методи залучення учнів початкової школи до шкільної бібліотеки] / Н.В.Виноградова // Шкільна бібліотека.– 2011.– №11.– С. 65–67.
Власюк, О. Вивчення правил поведінки у 1 класі [Текст] / О. Власюк // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 36.
Група продовженого дня – вчимося, граємо, відпочиваємо [Текст] // Початкова освіта.– 2011.– №22 (червень).
Завадка, О. Готуємо батьків до школи [Текст] / О. Завадка // Початкова освіта.– 2011.– №47 (грудень).– С. 2–7.– (Практика навчання).
Коваленко, Ю. Урок мислення серед природи [Текст]: виховна година / Ю. Коваленко // Початкова школа.– 2011.– №9.– С. 30–32.
Кравцова, О. В. Календарний план навчально-виховної роботи ГПД [Текст]: [зразок] / О.В.Кравцова// Розкажіть онуку.– 2011.– №15–16 (серпень).– С. 137–146.
Кулик, О. Розвиток творчих здібностей молодших школярів [Текст] / О. Кулик // Початкова школа.– 2011.– №7.– С. 55–56.
Луценко, В. До проблеми морально-статевого виховання [Текст] / В. Луценко // Початкова освіта.– 2011.– №33–34 (вересень).– С. 9–11.
Максимович, О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей [Текст] / О. Максимович // Початкова освіта. Методичний порадник.– 2011.– №28 (липень).– С. 14–16.
Необов’язкові додатки до уроків у початковій школі на тему «Історія шкільних речей» [Текст] // Розкажіть онуку.– 2011.– №15–16 (серпень).– С. 83–92.
Рєпкіна, Г. Дорослі у світі дітей [Текст]: [оповідання про взаємини дорослих і дітей] / Г.Рєпкіна // Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень).– С. 4–9.
Рибачок, М. Р. Батьки – головні вихователі [Текст]: [з досвіду взаємозв’язку школи та сім’ї: організація батьківських зборів, план роботи з батьками, тести та ін.] / М. Р. Рибачок // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).– С. 127–132.
Сушицька, О. Розвиток творчих здібностей молодших школярів [Текст] / О. Сушицька // Початкова освіта.– 2011.– №45 (грудень).– С. 6–9.
Токарь, Л. Екологічне виховання через спостереження [Текст] / Л. Токарь // Початкова школа.– 2011.– №7.– С. 35–39.
Проектні технології в початковій школі
Артисюк, І. Застосування методів проектів у початковій школі [Текст] / І. Артисюк // Початкова освіта.– 2011.– №27 (липень).– С. 3–4.
Пізнати, осмислити, застосувати [Текст]: метод проектів у початковій школі: [Це моя Україна, 1-й кл.; Укр. нар. іграшка. Лялька, 1-й кл.; Про права дитини, 2-й кл.; Подружися з книгою, 2-й кл.; Вода має бути чистою, 3-й кл.; Україна – наша Батьківщина, 4-й кл.; «Хотіла б я піснею стати…» Леся Українка, 4-й кл. та ін.] // Початкова освіта.– 2011.– №27 (липень).– С. 5–35.
Полєєва, Г. Формування екологічної свідомості [Текст]: 4-й клас: [проект] / Г. Полєєва // Початкова освіта.– 2011.– №27 (липень).– С. 36–39.
Шевченко, О. Бал осені, або вироби із засушеного листя [Текст]: урок–проект / О.Шевченко// Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 27–29.
Методика викладання в дії
Баланюк, Л. Навчання без страху [Текст] / Л.Баланюк // Початкова освіта.– 2011.– №33–34 (вересень).– С. 50–51.– (Поради фахівця).
Букреєва, Г. Інтегровані уроки у молодшій школі: музика – читання – образотворче мистецтво [Текст] / Г. Букреєва // Музичний керівник.– 2011.– №8.– С. 20–24.
Гайова, Л. Орієнтовна розробка першого уроку в 3–4 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011–2012 н. р. [Текст] / Л. Гайова // Початкова школа.– 2011.– №8.– С. 30–31.
Інтегровані заняття [Текст]: [конспекти уроків на теми: Пори року (1-й кл.); Калина (2-й кл.); Вода (3-й кл.), Звірі (3-й клас)] / Т. Шевців, Н. Ренчка, Л.Палій [та ін.] // Початкова освіта.– 2011.– №39 (жовтень).– С. 5–16.
Каменюк, О. Загальне поняття про інтерактивні технології [Текст] / О. Каменюк // Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень).– С. 10–12.
Колтунова, Т. Спогади про осінь [Текст]: інтегрований урок. 2-й клас / Т. Колтунова // Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень).– С. 15–16.
Необов’язкові додатки до уроків у початковій школі на тему: «Захоплююча мандрівка» [Текст]: [про транспорт у давні часи, потяг, судна, трактор, велосипед, вертоліт, ракету, автобус, метрополітен та ін.] // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).– С. 103–114.
Починаємо новий навчальний рік [Текст]: методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку // Початкова освіта.– 2011.– №29 (серпень).– С. 10–25.
Трибуна педагогічної майстерності [Текст]: уроки – 1 клас: [з грамоти і математики] // Розкажіть онуку.– 2011.– №21–22 (листопад).– С. 97–140.
Математика. Інформатика
Базарницька, І. Урок з курсу «Сходинки до інформатики», 3 клас [Текст]: [конспект] / І.Базарницька // Початкова школа.– 2011.– №10.– С.30–32.
Берлет, Н. Особливі прийоми усного рахунку [Текст] / Н. Берлет // Початкова освіта.– 2011.– №33–34 (вересень).– С. 41–42.
Гармаш, О. Розвиток алгоритмічних умінь учнів у процесі формування просторових уявлень [Текст] / О. Гармаш // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 18–21.
Загадки підводного царства [Текст]: цікава математика // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 126–140.
Інформатика в початковій школі [Текст]: [метод. матеріали; конспекти уроків та ін.] // Початкова освіта.– 2011.– №36 (вересень).– С. 3–29.– (Метод. порадник. Вип. 9 (57)).
Кащенко, Р. І. Цікаві задачі для учнів початкових класів [Текст] / Р. І. Кащенко // Обдарована дитина.– 2011.– №9.– С. 59–61.
Ковбанюк, Т. Математична казка [Текст]: [конспект уроку] / Т. Ковбанюк // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 34–36.
Контроль. Мотивація. Прогнозування. Математика [Текст]: методичний порадник // Початкова освіта.– 2011.– №44 (листопад).
Листопад, Н. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сумісна характеристика [Текст] / Н. Листопад // Початкова школа.– 2011.– №8.– С. 51–54.
Логачевська, С. Використання різних типів пам’яті для розв’язування задач [Текст]: [є фрагменти уроків в 1–4 кл.] / С. Логачевська, Т. Логачевська // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 23–26.
Маракуліна, Т. Урок математики з мультимедійним супроводом. 2-й клас [Текст] / Т.Маракуліна // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 9–10.
Математичні вузлики [Текст]: [конспекти уроків] // Розкажіть онуку.– 2011.– №23–24 (грудень).– С. 27–34.
М’ягких, Г. М. Задачі з логічним навантаженням для молодших школярів [Текст] / Г.М. М’ягких // Обдарована дитина.– 2011.– №9.– С.61–64.
На що схожі цифри? [Текст]: [вірші про цифри]/ упоряд. Н. Г. Шарагова // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).–С. 119–120.
Онищенко В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів [Текст]: для 1-го класу / В. В. Онищенко // Обдарована дитина.– 2011.– №10.– С. 35–37.
Онищенко, В. В. Казка «Мандрівка країною геометрією» [Текст] / В. В. Онищенко // Обдарована дитина.– 2011.– №9.– С. 39–46.
Пєрмінова, І. Ефективність використання нових інформаційних технологій на різних етапах уроку математики в початковій школі [Текст] / І.Пєрмінова // Початкова школа.– 2011.– №11.– С.21–25.
Попович, Н. С. Як подружитися з годинником [Текст]: уроки / Н. С. Попович // Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 77–84.– (Матем. вузлики).
Свічкар, В. І. Пригоди у комп’ютерному класі [Текст]: 2 клас / В. І. Свічкар // Розкажіть онуку.– 2011.– №15–16 (серпень).– С. 17–26.
Театралізована діяльність на уроках математики [Текст]: методичні рекомендації // Розкажіть онуку.– 2011.– №21–22 (листопад).– С. 54–64; №23–24 (грудень).– С. 66–68.
Терещук, І. П. Цікава математика [Текст]: [добірка завдань на формування обчислювальних навичок] / І. П. Терещук // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).– С. 115–118.– (Матем. вузлики).
Турчина, Т. Осіння подорож [Текст]: математика. 2-й клас: [конспект уроку] / Т.Турчина// Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень).– С. 16–17.
Шевченко, О. Нестандартні задачі на уроках математики [Текст] / О. Шевченко // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 46–47.
Уроки грамоти та мови
Бєляєва, Т. Kindermusik – музична програма, яка допомагає дітям вивчати англійську мову [Текст]/ Т. Бєляєва // Музичний керівник.– 2011.– №8.– С.6–11.
Боднар, Н. Психолого-педагогічні аспекти формування навички письма молодших школярів [Текст] / Н. Боднар // Початкова школа.– 2011.– №7.– С. 25–29.
Голиця, Н. Картки для опитування [Текст]: [вивчення теми «Іменник» у 3-му класі] / Н. Голиця // Початкова освіта.– 2011.– №40 (жовтень).– С. 27.– (Метод. порадник. Вип. 10 (58)).
Гунько, С. Новий підхід до вивчення англійської мови на початковому етапі [Текст] / С.Гунько // Початкова школа.– 2011.– №8.– С. 32–34.
Джемула, Г. Про кота-воркота або Вчимося мистецтву діалогу [Текст] / Г. Джемула // Джміль.– 2011.– №3.– С. 3–6.
Домбровська, В. Подолання вад письма [Текст]: корекційні завдання для учнів 1–4 - х класів / В.Домбровська // Початкова освіта.– 2011.– №26 (липень).– С. 4–31.
Загорулько, Т. Каліграфічні навички першокласника [Текст] / Т. Загорулько // Початкова освіта. Методичний порадник.– 2011.– №28 (липень).– С. 22–24.
Залозна, І. Етимологія і каліграфія [Текст]: лексична і етимологічна робота під час хвилинок каліграфії для 3–4-х класів / І. Залозна // Початкова освіта.– 2011.– №33–34 (вересень).– (Вкладка).
Кальчук, М. Дидактична казка на уроках навчання грамоти: з досвіду використання ідей В.О.Сухомлинського [Текст] / М. Кальчук // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 8–12.
Каменюк, О. Написання слів з апострофом [Текст]: укр. мова. 2-й клас: [конспект уроку] / О.Каменюк // Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень).– С. 12–14.
Кірик, М. Навчання грамоти [Текст]: [історія становлення методів навчання грамоти] / М. Кірик// Початкова освіта. Методичний порадник.– 2011.– №28 (липень).– С. 7–13.
Лобанчук, О. Різнорівневі самостійні роботи [Текст]: [для 1–4 класів з укр. мови] / О. Лобанчук // Початкова освіта.– 2011.– №40 (жовтень).– С. 6–16.– (Метод. порадник. Вип. 10 (58)).
Мізюріна, О. Каліграфічні хвилинки у 4 класі на основі словникових слів [Текст]: з досвіду роботи / О.Мізюріна // Початкова школа.– 2011.– №10.– С.18–20.
Мовленнєва стежина [Текст]: [конспекти уроків]// Розкажіть онуку.– 2011.– №23–24 (грудень).– С.18–26.
М’ягких, Г. М. Розробка уроків з розвитку зв’язного мовлення для школярів початкових класів [Текст] / Г. М. М’ягких // Обдарована дитина.– 2011.– №9.– С. 25–32.
Необов’язкові додатки до уроків англійської мови [Текст] // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 105–112.
Ничипорук, Т. Зорові диктанти з використанням прислів’їв і приказок [Текст] / Т.Ничипорук // Початкова освіта.– 2011.– №42 (листопад).– С. 19–22.
Панасюк, С. Гра – віконце до країни Знань [Текст]: [пізнавальні завдання на уроках навчання грамоти] / С. Панасюк // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 7–9.
Пасько, Л. В. Творчі завдання з письма на уроках навчання грамоти для першого класу [Текст] / Л. В. Пасько // Обдарована дитина.– 2011.– №7.– С.18–21.
Пєркова, Г. І. Знавці рідної мови [Текст]: вправи корисні та цікаві, 1 клас / Г. І. Пєркова // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 113–124.
Плахтій, Л. Дивослово для веселих і кмітливих [Текст]: [творче списування] / Л. Плахтій // Початкова освіта.– 2011.– №40 (жовтень).– С. 28–31.– (Метод. порадник. Вип. 10 (58)).
Романова, О. Завдання для тематичного опитування з укр. мови [Текст]: 2-й клас / О.Романова // Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень).– С. 1–7.– (Наша вкладка).
Сорока, О. Система дидактичних прийомів і вправ на уроках навчання грамоти [Текст] / О.Сорока // Початкова освіта.– 2011.– №43 (листопад).– С. 9–10.
Спода, Л. Закріплення звукового значення букви Ч, ч [Текст]: [конспект уроку] / Л. Спода // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 44–45.
Сухаревська, О. Конкурсні завдання для учнів 3–4-х класів [Текст]: [укр. мова] / О. Сухаревська, Л.Семена // Початкова освіта.– 2011.– №40 (жовтень).– С. 17–26.– (Метод. порадник. Вип. 10 (58)).
Сухацька, С. Активізація літературно-творчої діяльності учнів [Текст]: складання скоромовок за допомогою пояснювально-ілюстративного методу / С.Сухацька // Початкова освіта.– 2011.– №42 (листопад).– С. 7–11.
Трибуна педагогічної майстерності [Текст]: уроки української мови // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 29–83.
Функції контролю навчальних досягнень учнів з української мови [Текст] / підгот. І. Стратілат // Початкова освіта.– 2011.– №40 (жовтень).– С. 3–5.– (Метод. порадник. Вип. 10 (58)).
Література та читання
Бойко, В. Грицько Бойко «Билиці діда Гриця [Текст]: [урок ознайомлення дітей із творчістю поета]/ В. Бойко // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 20–22.
Борівська, Н. Навчаємо залюбки [Текст]: поетичні рядки для кожного етапу уроку / Н.Борівська // Початкова освіта.– 2011.– №33–34 (вересень).– С. 25–31.
Власюк, М. В. Олена Пчілка – дітям [Текст]: [урок ознайомлення дітей із творчістю Олени Пчілки]/ М. В. Власюк // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 27–28.
Герасимчук, Т. М. Наталя Забіла – дітям [Текст]: [урок ознайомлення учнів із творчістю Наталі Забіли]/ Т. М. Герасимчук // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 23–26.
Давіденко, А. Колискова пісня [Текст]: урок у 4 класі / А. Давіденко // Шкільний світ.– 2011.– №35 (вересень) – (Вкладка).
Діденко, М. Барви осені [Текст]: урок позакласного читання. 4-й клас: [конспект уроку] / М. Діденко // Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень). – С. 20–21.
Мартиненко, В. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір [Текст] / В. Мартиненко // Укр. л-ра в загальноосв. школі.– 2011.– №9.– С. 5–8.
Новак, О. Твори-мініатюри та казки В.О.Сухомлинського [Текст] / О. Новак // Початкова школа.– 2011.– №9.– С. 7–10.
П’ятницька, В. В. Читання в радість [Текст]: формування навичок читання у початкових класах школи / В. В. П’ятницька // Обдарована дитина.– 2011.– №7.– С. 11–18.
Трунова, В. Основні положення щодо позакласного читання в початкових класах [Текст] / В. Трунова // Початкова школа.– 2011.– №9.– С. 21–23; №10.– С. 20–22.
Фенцик, О. Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / О. Фецик // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 9–14.
Читання – світу нашого пізнання [Текст]: [конспекти уроків] // Розкажіть онуку.– 2011.– №23–24 (грудень).– С. 5–17.
Чулакова, С. Звучать мелодії чудові у храмі рідної природи [Текст]: до 75-ї річниці з дня народження М. Вінграновського. Читання. 4-й клас / С. Чулакова // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 11–12.
Шевчук, Л. Особливості змісту та впровадження курсу за вибором «Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо» для розвитку читацьких умінь учнів 1–2 класів сільської школи [Текст] / Л.Шевчук// Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 15–18.
Природа і людина
Жабко, А. В. Із чого почався перший у світі город [Текст]: [про буряк, картоплю, помідор] / А.В.Жабко // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 99–104.
Знай, люби, бережи [Текст]: [конспекти уроків із природознавства] // Розкажіть онуку.– 2011.– №23–24 (грудень).– С. 41–47.
Кочетова, Т. Фізика навколо нас [Текст]: [Що таке луна; Локатори в живій природі та техніці; Падаючі зорі; Пори року] / Т. Кочетова // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 62–63.
Макаренко, Г. Як тварини готуються до зими [Текст]: урок з курсу «Я і Україна» у 2 класі / Г.Макаренко // Початкова школа.– 2011.– №11.– С.25–27.
Необов’язкові додатки до уроків у початковій школі на тему: «Земля – наш дім» [Текст] // Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 95–110.
Необов’язкові додатки до уроків у початковій школі на тему: «Явища природи» [Текст] // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 85–96.
Посохова, В. В. «Збережемо природу!» [Текст]: бесіда для учнів початкових класів / В.В. Посохова// Шкільний бібліотекар.– 2011.– №7 (липень).– С. 24–26.
Толосюк, Т. Природа навколо нас [Текст]: Я і Україна, 2 клас: [конспект уроку] / Т. Толосюк // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 27–29.
Шохіна, Л. Іде осінь по землі [Текст]: природознавство. 3-й клас: [конспект уроку] / Л.Шохіна // Початкова освіта.– 2011.– №37 (жовтень).– С. 18–19.
Етика; Основи здоров’я; Я і Україна;
Фізична культура: конспекти уроків
Ахтимійчук, М. Правила безпечної поведінки на прогулянці [Текст]: основи здоров’я. 4-й клас: [конспект уроку] / М. Ахтимійчук // Початкова освіта.– 2011.– №2 (січень).– С. 15–17.
Гайдай, С. Діти мають право… [Текст]: пізнавально-розважальне заняття. 1–4-й класи / С.Гайдай // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 16–18.
Зубалій, М. Проведення змагань з дитячої легкої атлетики з учнями початкових класів [Текст] / М.Зубалій, О. Остапенко // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 59–60.
Йовенко, О. Урок християнської етики [Текст]: 3 клас / О. Йовенко // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 33–34.
Кацюк, Л. Розвиток креативного потенціалу молодших школярів на уроках курсу «Я і Україна» [Текст] / Л. Кацюк // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 48–49; №12.– С. 51–52.
Людина – живий організм [Текст]: необов’язкові додатки до уроків у початковій школі // Розкажіть онуку.– 2011.– №23–24 (грудень).– С. 75–86.
Носенко, Г. Світ створений для добра [Текст]: урок з елементами тренінгу / Г. Носенко // Початкова школа.– 2011.– №8.– С. 46–47.
Олійник, О. Л. Бережи здоров’я змалку [Текст]: завдання з охорони здоров’я для 4 класу / О.Л.Олійник, Т. О. Заставенко // Розкажіть онуку.– 2011.– №21–22 (листопад).– С. 81–92.
Трибуна педагогічної майстерності [Текст]: [творчі доробки вчителів початкових класів з предмету «Я і Україна. Основи здоров’я»] // Розкажіть онуку.–2011.– №17–18 (вересень).– С. 47–102.
Чулакова, С. Безпечний відпочинок взимку [Текст]: основи здоров’я. 4-й клас / С. Чулакова // Початкова освіта.– 2011.– №45 (грудень).– С. 13–15.
Школа Гідності [Текст]: [конспекти уроків] // Розкажіть онуку.– 2011.– №23–24 (грудень).– С. 35–38.
Навчання і мистецтво
Брит, Н. Ф. Теремок [Текст]: [урок-знайомство дітей з орігамі] / Н. Ф. Брит // Розкажіть онуку.– 2011.– №13–14 (липень).– С. 143–146.
В небі райдуга-дуга [Текст]: [уроки з образотворчого мистецтва] // Початкова освіта.– 2011.– №35 (вересень).– (Вкладка «Умілі рученята»).
Верютіна, З. Осінні настрої [Текст]: урок мистецтва в 1 класі: [конспект] / З. Верютіна // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 32–34.
Весела іграшка [Текст]: лялька з пластикової пляшки, прибульці зі шкарпеток // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).– С. 155.– (Талановиті пальчики).
Гаріджук, Л. М. Загальні відомості про правила стилізації. Стилізація природних форм [Текст]: [курс «Образотворче мистецтво», 3 клас ] / Л.М. Гаріджук// Мистецтво в школі.– 2011.– №11.– С. 2–3.
Гарна, О. Нестандартні уроки з музичного мистецтва [Текст] / О. Гарна // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 29–32.
Гнідко, Н. Конструювання з природних форм фігурок людей, тварин, будов [Текст]: трудове навчання. 2-й клас / Н. Гнідко // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 3–5, 10–11.– (Вкладка).
Даценко, Г. В. Орієнтовне календарно-тематичне планування. Музичне мистецтво (1–8 класи) [Текст] / Г. В. Даценко // Мистецтво в школі.– 2011.– №8.– С. 2–28.
Дмитренко, О. Золота казка осені [Текст]: урок у 2 класі / О. Дмитренко // Шкільний світ.– 2011.– №36 (вересень).– (Вкладка. Образотворче мистецтво).
Донець, Н. Чим багата осінь? Ліплення овочів та фруктів із пластиліну [Текст]: гурткове заняття.
2-й клас / Н. Донець // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 8–10.– (Вкладка).
Доценко, Г. Г. Використання нетрадиційних форм та методів навчання на уроках образотворчого мистецтва [Текст] / Г. Г. Доценко // Обдарована дитина.– 2011.– №9.– С. 32–38.
Євченко, М. А. Образотворче мистецтво у початковій школі – погляд досвідченого практика [Текст] / М. А. Євченко // Мистецтво в школі.– 2011.– №8.– С. 54–55.
Карапата, О. Різновиди лялькового театру для дітей [Текст] / О. Карапата // Музичний керівник.– 2011.– №7.– С. 7–9.
Квач, О. В гостях у Нептуна [Текст]: образотворче мистецтво. 2-й клас / О. Квач // Початкова освіта.– 2011.– №41 (листопад).– С. 5–9.– (Вкладка).
Конкова, Л. Музика розповідає про зиму [Текст]: урок-екскурсія у 1 класі / Л. Конкова // Шкільний світ.– 2011.– №47 (грудень).– С. 13–15.– (Вкладка).
Кравченко, К. П. На чому грали наші предки [Текст]: курс «Музичне мистецтво», 4 клас: [конспект уроку] / К. П. Кравченко // Мистецтво в школі.– 2011.– №9.– С. 28–32.
Кравченко, К. Спіймай у долоньки [Текст]: використання інтерактивних методів навчання та організація ігрової діяльності на уроках музики / К.Кравченко // Шкільний світ.– 2011.– №35 (вересень).– (Вкладка. Музика).
Кучков, І. Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції (для учнів із затримкою психічного розвитку) [Текст] / І. Кучков// Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 34–36.
Кушнєрова, Т. Співаємо славу ґудзику [Текст]: трудове навчання. 1-й клас / Т. Кушнєрова // Початкова освіта.– 2011.– №41 (листопад).– С. 3–4.– (Вкладка).
Образотворче мистецтво [Текст]: орієнтовне календарно-тематичне планування (1–7 класи) // Мистецтво в школі.– 2011.– №8.– С. 29–47.
Опалко, Н. М. Оптимізація вивчення термінів із образотворчого мистецтва у початковій школі [Текст]/ Н. М. Опалко // Мистецтво в школі.– 2011.– №12 (грудень).– С. 29–31.
Підгорна, Н. Виготовлення композицій із природного матеріалу [Текст]: трудове навчання. 4-й клас / Н. Підгорна // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 14–15.
Поготовка, С. В. Музика мого народу [Текст]: [курс «Музичне мистецтво», 4 клас] / С.В.Поготовка// Мистецтво в школі.– 2011.– №11.– С. 6–8.
Разборщук, К. Театралізовані музичні заняття-подорожі [Текст] / К. Разборщук // Музичний керівник.– 2011.– №7.– С. 10–13.
Рубець, І. Аплікація з природного матеріалу. Чарівні білочки [Текст]: трудове навчання. 2-й клас / І. Рубець // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 6–7.– (Вкладка).
Сем’якіна, О. Новорічні поробки [Текст] / О.Сем’якіна // Зростаємо разом.– 2011.– №12.– С.16–18.– (Творча скарбничка).
Телефус, О. Які бувають дерева? Урок серед природи [Текст]: образотворче мистецтво. 1-й клас / О. Телефус // Початкова освіта.– 2011.– №38 (жовтень).– С. 1–3 .– (Вкладка).
Яковчук, Г. Ейдетика у вивченні текстів пісень та нотної грамоти [Текст] / Г. Яковчук // Музичний керівник.– 2011.– №8.– С. 12–19.
Гра і навчання
Андреєва, Н. В. Картинки в клітинках: картки-завдання [Текст]: вправи корисні та цікаві / Н. В. Андреєва // Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 162–174.
Бандус, С. Використання ігор на уроках музичного мистецтва [Текст] / С. Бандус // Музичний керівник.– 2011.– №10.– С. 25–30.
Букреєва, Г. Методика роботи з музично-дидактичними іграми [Текст] / Г. Букреєва // Мистецтво та освіта.– 2011.– №4.– С. 41–46.
Граємося та навчаємося [Текст]: [ігри у світі природи та світі предметів] // Розкажіть онуку.– 2011.– № 19–20 (жовтень).– С. 139–144.
Золотарьова, А. Музично-терапевтичні ігри як засіб оздоровлення молодших школярів [Текст] / А.Золотарьова // Мистецтво та освіта.– 2011.– №4.– С. 28–41.
Марчук, О. Ігри, які вчать спілкуванню [Текст]/ О. Марчук // Початкова освіта.– 2011.– №47 (грудень).– С. 8–9.
Міхалків, І. Веселі ігри [Текст]: [гімнастика розуму] / І. Міхалків // Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 85–87; 88–90; 91–94.
Науменко, О. Психологічні ігри для молодших школярів [Текст] / О. Науменко // Початкова освіта.– 2011.– №43 (листопад).– С. 14–15.
Нестеренко, О. Ігри з цифрами й лічбою [Текст]/ О. Нестеренко // Зростаємо разом.– 2011.– №9.– С. 2–3; №12.– С. 2–3.
Осінні чудеса [Текст]: [комплекс вправ на розвиток пам’яті, мислення, уваги, уяви та ін.] // Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 175–192.
Панченко, О. В. Розгадайте ребуси! [Текст]: вправи для дітей 7–9 років / О. В. Панченко, М.Панченко // Обдарована дитина.– 2011.– №7.– С.62–63; №8.– С. 62–64.
Самсоненко, Л. М. Театр мови в початковій школі [Текст]: [театралізовані ігри] / Л.М.Самсо-ненко// Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 8–26.
У світі чисел та цифр [Текст]: [ігри, логічні задачі] // Розкажіть онуку.– 2011.– №23–24 (грудень).– С. 101–106.
Шапка, О. Ігри з літерами й словами [Текст] / О. Шапка // Зростаємо разом.– 2011.– №9.– С. 4–5; №12.– С. 4–5.
Свята в початковій школі
Гіндіна, І. Свято Миколая [Текст]: клубна година у групі продовженого дня / І. Гіндіна // Початкова школа.– 2011.– №11.- С. 63–64.
Гринькова, Р. Свято Миколая [Текст]: позаурочний захід. 2-й клас / Р. Гринькова // Початкова освіта.– 2011.– №43 (листопад).– С. 4–7.– (Наша вкладка).
Дейнега, Н. В. Люблю тебе я, Батьківщино! [Текст]: [сценарій] / Н. В. Дейнега // Розкажіть онуку.– 2011.– №23–24 (грудень).– С. 87–88.
Джемула, Г. «Дракончикова пригода» [Текст]: [сценарій новорічного свята для дітей] / Г.Джемула// Музичний керівник.– 2011.– №8.– С. 35–44.
Задоєнко, А. Охорона праці очима дітей [Текст]: [сценарій заходу про професію кухаря] / А.Задоєнко// Початкова школа.– 2011.– №10.– С.48–49.
Іванишин, А. Ми любимо тебе, вчителю рідний [Текст]: 4-й клас: [сценарій свята] / А. Іванишин // Початкова освіта.– 2011.– №39 (жовтень).– С. 19–21.
Калініченко, Л. Інтелектуальний турнір «Осінь у гості завітала» для третьокласників [Текст]: [сценарій] / Л. Калініченко // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 45–46.
Калініченко, О. І. Весела думка – половина здоров’я [Текст]: [сценарій] / О. І. Калініченко // Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 127–130.
Кропивка, В. Казка для першої вчительки [Текст]: [сценарій заходу] / В. Кропивка // Початкова школа.– 2011.– №10.– С. 50–51.
Лахман, Т. Осінь щедра, прощавай! [Текст]: [сценарій свята] / Т. Лахман // Початкова школа.– 2011.– №11.– С. 61–63.
Матяш, Т. М. У країні нехворійки [Текст]: сценарій / Т. М. Матяш // Розкажіть онуку.– 2011.– №19–20 (жовтень).– С. 151–152.
Мовчанюк, Т. Чудове свято – Новий рік [Текст]: 1–4-й класи: [сценарії] / Т. Мовчанюк, С. Салій, О.Басюк, А. Деренович // Початкова освіта.– 2011.– №43 (листопад).– С. 10–14.– (Наша вкладка).
Олійник, Н. Слово про Слово [Текст]: 3–4-й класи: [сценарій свята] / Н. Олійник // Початкова освіта.– 2011.– №39 (жовтень).– С. 22–23.
Панчук, А. О. Мандруємо екологічними стежинами [Текст]: [програма цікавих справ у ГПД: сценарії та ігри про бережливе ставлення до природи] / А. О. Панчук, Т. О. Кобел // Розкажіть онуку.– 2011.– №17–18 (вересень).– С. 121–126.
Саранчук, Л. День святого Миколая – душа весело співає [Текст]: святковий ранок / Л.Саранчук// Початкова освіта.– 2011.– №43 (листопад).– С. 7–9.– (Наша вкладка).
Слободянюк, Т. Козацькі забави [Текст]: [сценарій свята для молодших школярів] / Т.Слободянюк // Початкова школа.– 2011.– №10.– С.54–55.
Філяк, І. Господь і квіти [Текст]: 3–4-й класи: [сценарій вистави] / І. Філяк, М. Мінаєва // Початкова освіта.– 2011.– №39 (жовтень).– С. 17–19.
Філяк, І. Різдвяна казка [Текст]: 4-й клас: [сценарій свята] / І. Філяк // Початкова освіта.– 2011.– №43 (листопад).– С. 14–16.
Цапова, О. У світі природи [Текст]: виховний захід. 2-й клас / О. Цапова // Початкова освіта.– 2011. №43 (листопад).– С. 1–2.– (Наша вкладка).
Цицюра, С. «По дорозі йде дідусь з купкою пакунків» [Текст]: сценарій / С. Цицюра // Розкажіть онуку. 2011.– №21–22 (листопад).– С. 10–20.
|