Голобородько Я. Рефлексії та медитації біля "сейфу часу" (про збірку Людмили Тарнашинської)
Єременко О., Сафонова А. Трагедія землі — часу — людини: синівський гріх і материнська покута (за романом "Єрусалим на горах" Р. Федоріва)
Євтушенко С. Образ народного вчителя у творчості Б. Грінченка
Фахові проблеми
Гінкевич О. Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5—6 класів аналітико-синтетичних умінь
Назаренко Л. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою
Готуємо майбутнього вчителя-словесника
Романишина Н. Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання
КОНКУРС "Краса і сила мистецтва слова" Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Слотницька І. Відтворення історичних подій у повісті А. Чайковського "За сестрою". Особистісно зорієнтований урок у 7 класі
Матеріали до уроків
Ситченко А. Вивчаємо оповідання С. Васильченка "Свекор". 6 клас
Гончаренко О. Формування літературно-аналітичних умінь учнів. Матеріали до аналізу повісті Г. Квітки-Основ'яненка "Конотопська відьма". 9 клас
Факультатив
Логвіненко Н. Новий період розвитку української фантастичної прози (1960—1990 рр.)
Дебют
Коробко М. "Лісова пісня": міф чи реальність?
Теоретичний практикум
Васьківська Г. Міф як першоджерело пізнання світу і людини
Позакласні заходи
Свиридюк І. Літературний вечір "Ні, я жива, я буду вічно жити!"