Хроменко І. Особливості шкільного аналізу художнього твору. Аналіз "слідом за автором". Заняття № 1
Майстри перекладацької справи
Матвіїшин В. Родина Косачів-Драгоманових та європейське красне письменство
Вивчаємо літературу постмодернізму
Азьомов В. Т., Азьомова Т. М. Сербія — дзвін небесний. Система образів-символів оповідання для комп'ютера та циркуля "Дамаскин" Милорада Павича
Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. "Я приду помолиться в собор": структура и символика христианского храма
Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Методика ейдотехніки та її використання словесниками
Літературні паралелі
Янкович О. В., Ханчук І. Д. Порівняльний аналіз п'єси Ф. Шиллера "Вільгельм Телль" та поеми Т. Шевченка "Гайдамаки"
Мистецтво аналізу
Фока М. Синтетичні образи О. Пушкіна
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Грипась Н. А. Розвиток інноваційних технологій та вплив на особистість на уроках світової літератури (З досвіду роботи)
11-й клас — на відмінно!
Гузь О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень
Літературна Атлантика
Хроменко І. "Шекспірівське питання" у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова
Семінар
Богосвятська А. І. Материалы к проведению семинара "Феномен литературной мистификации" для 10 (11) классов