Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012—2013 навальному році (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.06.2012 року № 1/9-426)
Літературознавство і школа
Голобородько Я. Художні стратегії Тумаса Транстрьомера. Есей про лауреата Нобелівської премії з літератури 2011 року
Овдійчук Л. Реальний і паралельний світ, або На березі сподівань Галини Малик
Клименко Т. Образ книги (книжника, письма) у "Повісті минулих літ"
Фахові проблеми До 100-річчя від дня народження Михайла Стельмаха
Беценко Т. Народнопісенні універсали в індивідуально-авторській інтерпретації Михайла Стельмаха
Логвіненко Н. М. Стельмах: компетентнісний підхід до з'ясування самобутнього світу творчості письменника
Заочний круглий стіл
"Компетентнісний підхід в літературній освіті"
Васьківська Г. Знання про людину як основа формування соціальної компетентності
Фасоля А. Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури
Яценко Т. Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова
До початку навчального року
Бондаренко Л. Українська література 10-х років XX століття (методичний варіант вивчення теми)
Конкурс "Краса і спла мистецтва слова"
Номінація "Урок літератури — це витвір мистецтва"
Попович Н. Урок за новелою О.Гончара "За мить щастя"
Назаренко Л. "Його голос до рідного краю долітав, наче краплі роси". Життя і творчість Миколи Холодного
Номінація "Сценарій позакласного заходу"
Сушко Л. Поет материнського смутку і материнської величі. Літературно-музична композиція з нагоди 100-річчя від дня народження Андрія Малишка