Нова програма зі світової літератури — новий етап у розбудові гуманітарного простору України. Ексклюзивне інтерв'ю з доктором філ. наук О.М.Ніколенко та кандидатом пед. наук К.В.Таранік-Ткачук
Офіційна рубрика
Програма зі світової літератури для 5—9 класів
Таранік-Ткачук К. В., Фоміна С. П. Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012—2013 навчальному році (лист МОНмолодьспорт від 01.06.2012 року № 1/9-426)
Дистанційний тренінг
Хроменко І. А. Проблемно-тематичний аналіз твору. Заняття №3
Скарбничка дистанційного тренінгу
Аналіз "слідом за автором" у практиці вчителів-словесників Хроменко І. А. Комбінований тип аналізу художнього твору. Заняття №4
Фахові проблеми
Богосвятська А. І. Методика компетентнісного викладання на уроках літератури
Профільне навчання
Братко В. Особливості вивчення сонета за програмою спецкурсу
Літературознавство і школа
Девдюк І. В., Кучера А. М. Основні тенденції розвитку світової літератури першої половини XX ст.
Методичне розмаїття
Семенюк О. О. Шарль Перро "Попелюшка". Поетизація працьовитості та скромності, ідея винагороди за людські чесноти та страждання. 5 клас
Каніболоцька О. А. Урок-гра "Подорож казками Андерсена"
Гребенюк О. Пізнавальне значення світової літератури. 6 клас
Хроменко І. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини. 7 клас
Николайчук Л. Г. Урок розвитку зв'язного мовлення. "Незгасний вогонь Прометея". Образ титана Прометея у світовій літературі. 8 клас
Дець Н. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Вільям Вордсворт "До Прекрасного". 8 клас
Шкільний театр
Черезова І. О. Калле Блюмквіст і Расмус. Сценарій театралізованого заходу до 105-річчя від дня народження Астрід Ліндгрен
На допомогу вчителю
Шкаруба Л. М. Книжная иллюстрация: на перекрестках изображения и слова