Видавнича діяльність » 2011 » "Нові надходження з теорії та методики виховання" (за II півріччя 2010 р.)
Інформаційний список літератури «Нові надходження з теорії та методики виховання» знайомить зі статтями із книг та періодичних видань за ІІ півріччя 2010 року.
Матеріал розміщений у чотирьох розділах, в межах яких література систематизована в алфавіті авторів і назв видань. Список призначений для класних керівників загальноосвітніх шкіл м. Тернополя.
Періодичність видання – раз у півріччя.
Наша адреса: м. Тернопіль
вул. Коперника, 17
тел. 25-39-41
23-59-47
Список підготувала: Шилова Л. П.
Відповідальна за випуск: Новіцька Н. С.
Школознавство. Педагогіка школи.
Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи [Текст] / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К.: Шк. світ, 2010. – 120с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
Дослідження соціально-психологічних особливостей класу [Текст]: [конфліктні ситуації; психол.- педагог. к-ка класу; суспільна активність учнів; взаємодія педагогів та учнів; самоврядування в класі та ін.] // Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К.: Шк. світ, 2010. – 120с. – (Б-ка «Шкільного світу»). – С. 53 – 98.
Чи подобається школа учням, батькам, учителям? [Текст]: [анкети і діагностична методика] // Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К: Шк. світ, 2010. – 120 с. – (Б-ка «Шкільного світу»). – С. 99 – 118.
Барабаш, О. Розвиток професійних компетентностей учителів [Текст] / О. Барабаш // Початкова освіта. – 2010. – №38 (жовтень). – С. 2 – 4.
Біла, І. До вершин педагогічної майстерності [Текст] / І. Біла // Дошкільне виховання. – 2010. – № 10. – С. 3 – 5.
Как устроена ученическая жизнь? Как должен быть организован школьный быт? [Текст] // Расскажите внуку. – 2010. – № 10. – С. 2 – 6.
Класному керівнику [Текст]: творчі прийоми у виховній роботі // Шкільний світ. Бібліотека. – 2010. – № 10 (жовтень).
Литвин, Л. Проблема вільного розвитку особистості у теоріях Р. Штайнера і В. О. Сухомлинського [Текст] / Л. Литвин // Початкова школа. – 2010. – № 9 (вересень). – С. 55 – 58.
Лиховид, І. Чий урок кращий? [Текст]: уперше наші вчителі взяли участь у Всесвітньому форумі інноваційної освіти / І. Лиховид // День. – 2010. – 17 листопада. – С. 6.
Методичні рекомендації щодо атестації педагогічних працівників [Текст] // Мистецтво в школі. – 2010. – № 10 (жовтень). – (Вкладка).
Павленко, О. Плекаймо своє, питоме [Текст]: нотатки небайдужого вчителя / О. Павленко // Дивослово. – 2010. – № 12. – С. 31 – 32.
«Партнерство заради виховання» [Текст]: [переможці Одеського конкурсу проектів] // Позакласний час. – 2010. – № 11. – С. 13 – 16.
Побірченко, К. М. Типові помилки молодих педагогів [Текст] // Мистецтво в школі. – 2010. – № 8 (серпень). – С. 60 – 62.
Портфоліо – сучасна форма презентації педагогічного досвіду [Текст] // Мистецтво в школі. – 2010. – № 10 (жовтень). – (Вкладка).
Портфоліо – сучасна форма презентації педагогічного досвіду [Текст] // Початкове навчання та виховання. – 2010. – № 29 (жовтень). – С. 16 – 15 – 16 – 16. – (Пед. академія Пані Софії).
Проблема формування вчителя як конкурентоспроможного спеціаліста за умов модернізації освітньої галузі в Україні [Текст] // Позакласний час. – 2010. – № 11. – С. 92 – 104.
Танько, Т. Художньо-естетична культура майбутнього вихователя [Текст] / Т. Танько // Дитячий садок. – 2010. – № 38 (жовтень). – С. 35 – 37.
Як пройти атестацію [Текст]: [метод. рекомендації щодо атестації пед. працівників; план роботи атест. комісії; типове положення про атестацію; кваліфікаційні х-ки пед. працівників; кваліфікаційні вимоги до категорій] // Поч. навчання та виховання. – 2010. – № 29 (жовтень). – С. 16 – 1 – 16 – 14. – (Пед. академія Пані Софії).
Напрямки виховання
Барильнік, А. І. Виховуємо громадянина демократичної держави [Текст] / А. І. Барильнік // Позакласний час. – 2010. – № 8. – С. 37 – 39.
Бондарева, Л. Навчаючи і навчаючись – не забирай здоров’я [Текст] / Л. Бондарева // Здоров’я та фізична культура. – 2010. – № 7. – С. 10 – 16.
Боровська, О. Роль вихователя у формуванні гармонійно розвиненої особистості на прикладах використання народних традицій [Текст] / О. Боровська // Дитячий садок. – 2010. – № 39 (жовтень). – С. 8.
Ванжула, Л. С. Правовиховна робота: від планування до аналізу [Текст] / Л. С. Ванжула // Позакласний час. – 2010. – № 8. – С. 40 – 50.
Вибір успішної професії [Текст]: [про науковий психолого-педагогічний проект «Вибір успішної професії»: нові освітні програми, накази МОН України, концепція профільного навчання, програма «Профорієнтація учн. молоді» та ін.] // Позакласний час. – 2010. – № 8. – С. 110 – 124. – (Вкладка).
Гриценко, О. Створення інформаційного простору духовності як стратегічне завдання у вихованні дітей [Текст] / О. Гриценко // Дитячий садок. – 2010. – № 39 (жовтень). – С. 5.
Гудь, М. Обдаровані діти [Текст]: психолого-педагогічні аспекти роботи / М. Гудь // Початкова освіта. – 2010. – № 45 (грудень). – С. 2 – 4.
Дослідження соціально-психологічних особливостей дитини [Текст]: [соціальна емпатія; емоції; мотивації успіху і невдачі; діагностика толерантності та ін.] // Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К.: Шк. світ, 2010. – 120с. – (Бібліотека «Шкільного світу»). – С. 7 – 52.
Інноваційні технології трудового навчання учнів [Текст] // Позакласний час. – 2010. – № 12 (грудень). – С. 20 – 32.
Кашуба, Н. Екологічне виховання особистості школяра [Текст] / Н. Кашуба // Освітянин. – 2010. – № 4. – С. 17.
Кушнір, Л. Від парти до лікарні – один крок? [Текст]: Як уберегти наших дітей від «професійних» шкільних захворювань? / Л. Кушнір // Україна молода. – 2010. – 9 вересня. – С. 14.
Літературний «Брейн-ринг». Літературна гра. Ігрові методи на підсумкових уроках 6,7,8,9 класів [Текст] // Всесвітня література та культура. – 2010. – № 11 (листопад). – С. 26,27 – 28, 29 – 34, 37 – 40.
[Морально-духовні засади виховання дітей у християнській педагогіці] [Текст] // Дитячий садок. – 2010. – № 42 (листопад). – С. 6 – 13.
Мяктінова, Я. Профілактика негативних явищ серед молоді й підлітків [Текст]: методичний посібник для вчителів / Я. Мяктінова // Шкільний світ. – 2010. – № 29 – 30. – (Спецвипуск).
Науменко, Т. Головні чинники формування культурної ідентичності дітей [Текст] / Т. Науменко // Дитячий садок. – 2010. – № 39 (жовтень). – С. 5.
Пащенко, О. Ейдетика для розвитку й навчання [Текст] / О. Пащенко // Дошкільне виховання. – 2010. – № 10. – С. 16 – 18.
Савенков, І. Заняття з лікувальної гімнастики [Текст] / І. Савенков // Початкова школа. – 2010. – № 11 (листопад). – С. 44 – 46.
Табачник, І. Громадянське та патріотичне виховання молоді [Текст] / І. Табачник // Дитячий садок. – 2010. – № 38 (жовтень). – С. 22 – 23.
Тищенко, І. В. Розвиток емоційно-чуттєвої сфери учнів засобами інноваційних технологій [Текст] / І. Тищенко // Мистецтво в школі. – 2010. – № 9. – С. 20 – 23.
Толмачова, І. Досвід формування творчої уяви учнів [Текст] / І. Толмачова // Початкова освіта. – 2010. – № 38 (жовтень). – С. 8 – 10.
У пошуках джерела творчості [Текст]: організація експериментально – дослідницької діяльності дітей // Дитячий садок. – 2010. – № 41 (Вкладка).
Виховання на уроках музики
Еманова, З. Розмаїття музичних стилів – дітям [Текст] / З. Еманова // Дошкільне виховання. – 2010. – № 10. – С. 28 – 30.
Лашина, О. М. Розвиток творчої активності дітей на уроках музики [Текст] / О. М. Лашина // Мистецтво в школі. – 2010. – № 12 (грудень). – С. 28 – 29.
Нечай, С. Музичні фантазери [Текст]: методичні рекомендації з розвитку креативності для вихователів і музкерівників / С. Нечай // Дошкільне виховання. – 2010. – № 11. – С. 10 – 12.
Поліщук, Л. М. Використання інтерактивних технік для формування й розвитку емоційно-чуттєвої сфери учнів на уроках музичного мистецтва [Текст] / Л. Поліщук // Мистецтво в школі. – 2010. – № 10 (жовтень). – С. 7 – 12.
Рубан, Т. Розвиток музичного сприйняття дітей в умовах взаємодії різних видів мистецтва [Текст] / Т. Рубан // Дитячий садок. – 2010. – № 42 (листопад). – С. 19.
Сім’я. Сімейне виховання
Абетка для батьків [Текст] // Порадниця. – 2010. – 30 вересня. – С. 3.
Комаровський, Є. Батьки й діти [Текст]: [тати і дідусі в родині] / Є. Комаровський // Зростаймо разом. – 2010. – № 8. – С. 8 – 10.
Мальцева, В. Б. Дитяча агресивність [Текст]: відверті розмови психолога з батьками / В. Б. Мальцева // Дім і Сім’я. – 2010. – № 8. – С. 41.
Масалітіна, Т. Взаємодія сім’ї та дошкільного навчального закладу у формуванні особистості дитини [Текст] / Т. Масалітіна // Дитячий садок. – 2010. – № 38 (жовтень). – С. 28 – 29.
Нєнєц, Г. Форми роботи з батьками в розвивальному навчанні [Текст] / Г. Нєнєц // Початкова освіта. – 2010. – № 38 (жовтень). – С. 27 – 29.
Розкажи мені казку [Текст]: [поради батькам] // Розкажіть онуку. – 2010. – № 7. – С. 153 – 154.
Хромова, О. Класному керівнику – батьківські збори 5 – 9 класи [Текст] / О. Хромова // Шкільний світ. Бібліотека. – 2010. – № 12 (грудень).
Чала, Т. Корисні поради до 1 Вересня [Текст] / Т. Чала // Зростаємо разом. – 2010. – № 8. – С. 11 – 13. – (Батькам на замітку).
Чехова, О. Як довести дитині свою любов [Текст] / О. Чехова // Зростаємо разом. – 2010. – № 9. – С. 44 – 45.
|