Тереховская А. В. "Повести покойного Ивана Петровича Белкина" как цикл: к изучению творческого наследия А. С. Пушкина в школе
Шовкопляс Г. Є. Про містера Шерлока Холмса, джентельмена вікторіанської доби
Літературознавча розвідка
Биткивская Г. В. Фаустовская тема в творчестве А. Чехова
10-й клас — на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 10 клас. Академічний рівень.
Теми: Творчість Волта Вітмена та Шарля Бодлера
Семінар-практикум
Баліна К. Н. "Злочин і кара" Ф. М. Достоєвського як утілення нового поліфонічного стилю художнього мислення. 10 клас
Додаткове читання
Таратута С. Л. Всупереч "буйволиному причастю". Груповий портрет німецької родини на тлі двох світових воєн у романі Г.Белля "Більярд о пів на десяту"
Фахові проблеми
Каніболоцька О. А. Особливості використання проектної методики. На матеріалі теми "Доба Відродження. Творчість Вільяма Шекспіра". 9 клас
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Невмержицька О. Ф. Гамлет — убивця, жертва чи герой? Підсумковий урок з вивчення трагедії Шекспіра "Гамлет". 8 клас
Літературна гра
Остапова Л. І. Сім ключових слів. Інтелектуальна гра для семикласників
Профільне навчання
Братко В. О. Вінок сонетів у світовій літературі. Матеріали до спецкурсу "Сонет в історії української і світової літератури".
Позакласні заходи
БабійчукТ. В. Читацька конференція "Захоплюючий світ детективу"
Слово і кіно
Лавринець А., Суховець О. Екранізація як інтерпретація. На матеріалі останньої екранізації циклу Артура Конан Дойла про Шерлока Холмса, створеної американським режисером Гаєм Річчі