Головна сторінка Карта сайту Бібліотекар Написати листа
Запрошуємо усіх бажаючих відвідати "Kinect - майданчик" для інтерактивних розваг. Чекаємо Вас: неділя з 14:00 до 16:00, понеділок, четвер, п\'ятниця з 15:00 до 17:00 год.
Архів документів » Вчителям-предметникам » Всесвітня література в середніх навчальних закладах України » 2011 рік » Зміст тут (03.2011р.)
 
ЗМІСТ


НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ

Замість післямови. "Світовій літературі"— бути! 

Всеукраїнський конкурс "Вчитель року-2011": II тур.

МОРОЗОВ ЮРІЙ. Змагаються вчителі столиці

Вчительська творчість. СТАХОВА НАТАЛІЯ. Допомогти дитині увійти у простір художнього твору 

Енергетика оригіналу. ГРЕВЦЕВА ТАМАРА. "Вільшаний король" И. В. Гете у класі з вивченням англійської мови 

З урахуванням специфіки предмета. МУРЗО ТЕТЯНА. Віршована методика 

Авторські технології. ВАЙНОВСЬКА МАРІЯ. Дослідження словесної тканини тексту

До проблеми формування читача і мовця. ЯЛТАНЕЦЬ ТЕТЯНА. Дитячий вірш як спроба художнього моделювання, продукування власних смислів 

Урок світової літератури в українському вимірі.

НОВОСАД НАТАЛІЯ. Шляхами долі Лесі Українки 

Урок-літературна вітальня. ЛИСИЦЯ НАТАЛІЯ. Великодні дзвони

Усний журнал. ОКСЕНИЧ ДАНА. Духовна криниця 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД

СТАХОВА НАТАЛІЯ. Людина в життєвих випробуваннях (Розділ з "Інтерактивної енциклопедії із зарубіжної літератури") 

КЛИМЕНКО ЖАННА. Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої середньої школи"
(продовження, лекція 10) 

МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК

6 клас
ПРАДІЙЧУК ОЛЕНА, СИЧ ЛЕСЯ, СМИРНОВА ІРИНА, ПАВЛОВИЧ ВІРА. Забезпечити співтворчість учителя й учня. (Методичні прийоми вивчення новели Р. Бредбері "Усмішка") 

7 клас
ВАСЮК ЛЮДМИЛА. Алегорію і символіку семикласники осягають за допомогою компаративу (На матеріалі творів О. Гріна та А. де Сент-Екзюпері) 

СЕРГІЙ ТИХОЛОЗ. Навіяне 

9 клас
БУЦКАЯ ИРИНА. Полифонизм романа М. Ю. Лєрмонтова «Герой нашего времени» (О речевых характеристиках его персонажей, особенностях воплощения авторской позиции) 

10 клас
СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури 

11 клас

ЦИТРІНА ЗІНАЇДА. На рівні мови (Урок структуралістичного аналізу за творчістю Райнера Марії Рільке) 

ВАЙНОВСЬКА МАРІЯ. Дослідження словесної тканини твору через ; ключові слова (Матеріали до уроку за повістю-притчею Е. Хемінгуея «Старий і море») 

ПИТАННЯ ФІЛОЛОГІЇ

ШОСТКА АНАТОЛИЙ. Орфей и Эвридика: как возможно художественное произведение (Заметки на полях работы Мориса Бланшо) 

ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС

ПРАДІЙЧУК ОЛЕНА. Легенда століття (Позакласний захід за творчістю Ернеста Міллера Хемінгуея)  

РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ

ЕЛЕНА КРЮЧЕНКОВА. Важный ресурс активного и качественного усвоения лексики
 
У світі цитат 

Із антології вчительської поезії 

Проба пера 









odb.te.ua © 2004-2024

Будь-яку інформацію Ви
зможете знайти за допомогою
Карти сайту
 

  Хороші казки для хороших малят

Ви можете залишити свої побажання
та зауваження у нашій
Приймальні бібліотекаря