СТАХОВА НАТАЛІЯ. Людина в життєвих випробуваннях (Розділ з "Інтерактивної енциклопедії із зарубіжної літератури")
КЛИМЕНКО ЖАННА. Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури "Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої середньої школи"
(продовження, лекція 10)
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД: ЗАВТРА - НА УРОК
6 клас
ПРАДІЙЧУК ОЛЕНА, СИЧ ЛЕСЯ, СМИРНОВА ІРИНА, ПАВЛОВИЧ ВІРА. Забезпечити співтворчість учителя й учня. (Методичні прийоми вивчення новели Р. Бредбері "Усмішка")
7 клас
ВАСЮК ЛЮДМИЛА. Алегорію і символіку семикласники осягають за допомогою компаративу (На матеріалі творів О. Гріна та А. де Сент-Екзюпері)
СЕРГІЙ ТИХОЛОЗ. Навіяне
9 клас
БУЦКАЯ ИРИНА. Полифонизм романа М. Ю. Лєрмонтова «Герой нашего времени» (О речевых характеристиках его персонажей, особенностях воплощения авторской позиции)
10 клас
СУТУЛА ОЛЬГА, ТРИГУБ ІРИНА. Орієнтовне планування уроків світової літератури
11 клас
ЦИТРІНА ЗІНАЇДА. На рівні мови (Урок структуралістичного аналізу за творчістю Райнера Марії Рільке)
ВАЙНОВСЬКА МАРІЯ. Дослідження словесної тканини твору через ; ключові слова (Матеріали до уроку за повістю-притчею Е. Хемінгуея «Старий і море»)
ПИТАННЯ ФІЛОЛОГІЇ
ШОСТКА АНАТОЛИЙ. Орфей и Эвридика: как возможно художественное произведение (Заметки на полях работы Мориса Бланшо)
ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС
ПРАДІЙЧУК ОЛЕНА. Легенда століття (Позакласний захід за творчістю Ернеста Міллера Хемінгуея)
РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
ЕЛЕНА КРЮЧЕНКОВА. Важный ресурс активного и качественного усвоения лексики