Т. Донченко. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її досягнення
С. Дубовик. Мовчати — вміння, слухати — мистецтво!
В. Нищета. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі
Я. Яремчук. Говоріння як наукове поняття
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
А. Лісовський. Література в системі сучасної шкільної освіти
Т. Яценко. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»
3. Шевченко. Художній світ Т. Шевченка (матеріали до вивчення біографії)
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Т. Колеснікова. Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі.
УКРАЇНСЬКА МОВА У ШКОЛАХ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
О. Хорошковська. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту
Я. Сміліченко. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання
МОВА І ЛІТЕРАТУРА В ЗАКЛАДАХ НОВОГО ТИПУ І ВНЗ
Н. Романишина. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики
НАУКА - ШКОЛІ
К. Левків. «Самійло з Немирова, прекрасний розбишака»: іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича
О. Міхно. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки (до 140-річчя від дня народження поетеси)
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Л. Піскорська, Л. Гуріна, Т. Любчич. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів (5-8, 10 класи)