|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Архів документів » Вчителям-предметникам » Дивослово » 2011 рік » Зміст тут (03.2011р.)
ЗМІСТ
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
ПРОФІЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
Анатолій ФАСОЛЯ, Тарас ФАСОЛЯ. Олександр lрванець - ліричний ... іронічний (Аналіз поетичної творчості на заняттях спецкурсу)
НАША ШЕВЧЕНКІАНА
Олександра ЦЕЛА. Аторське самоочікування в поезії Тараса Шевченка 1837-1847 pоків
Алла ТКАЧ. « Український Рембрандт » (Матеріали до вивчення художньої спадщини Тараса Шевченка)
Людмила ФУРСОВА. Шевченків «Заповіт»
Надія ЗАРІЧНА, Наталія ТАРАСОВА. Дві «Катерини» Тараса Шевченка (Урок у 9 класі)
МОВОЗНАВСТВО
Леся ГЛИВІНСЬКА. «Слово моє, сила моя, славо ... » (Мовно-поетичний світ Миколи Вінграновського)
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО І КРИТИКА
СТИЛІ І НАПРЯМИ
Олег БАГАН. Літературний романтизм: ідеологія, естетика, стиль
Ольга БУРКО. Література Українського романтизму (9 клас)
Осібний огляд
Тетяна БОВСУНІВСЬКА. Шевченко і концепція войовничого романтизму
***
З КОГОРТИ ПОДВИЖНИКІВ-ПРОСВІТЯН (Олеся Ковальчук)
РЕЦЕНЗІЇ
Наталя АРТИКУЦА. Новітній погляд на подолання девіативності в сучасному українському мовленні
Книжки, подаровані редакції
МИСТЕЦЬКА ВІТАЛЬНЯ Лесі Горлової
|
odb.te.ua © 2004-2024
|
|
|
|
|
|
|
Будь-яку інформацію Ви
зможете знайти за допомогою
Карти сайту
|