Архів документів » Вчителям-предметникам » Українська мова і література в школі » 2011 рік » Зміст тут (02.2011р.)
ЗМІСТ
МЕТОДИКА МОВИ
Н. Голуб. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя)
Л. Мамчур. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених
Н. Подлевська. Культура спілкування в мережі Інтернет
С. Цінько, О. Ковальова. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення, 9 клас
МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ
Ю. Бондаренко. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської «Valse melancholique»)
І. Тригуб. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором.
Т. Яценко. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві. Шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу «Художня література в контексті світової культури»
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Н. Комаренко. Неймовірні пригоди Хороброго Речення в Країні Мовландії (урок - казкова подорож)
С. Зражевська. Спрощення в групах приголосних (урок української мови у 5-му класі)
Н. Черних. Лист. Адреса (урок розвитку мовлення)
МОВА І ЛІТЕРАТУРА В ЗАКЛАДАХ НОВОГО ТИПУ І ВНЗ
М. Василенко. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови
О. Копусь. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції
НАУКА - ШКОЛІ
В. Волинський, О. Красовський, О. Чорноус, Т. Якушина Конструювання і змістове наповнення електронних підручників
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Л. Піскорська, Л. Гуріна, Т. Любчич. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів (5-8, 10 класи)
ПОРТРЕТНА ГАЛЕРЕЯ
Вітаємо з ювілеєм!
Т. Гнаткович. Сяйво доброти й людяності
Л. Мацько, О. Семеног. Видатна особистість української лінгводидактики (на честь Марії Іванівни Пентилюк)
|