Cприяти осовній (базовій) освіті, а також забезпечити ціленаправлене набуття знань поза межами шкільного закладу шляхом:
інформаційної підтримки існуючих навчальних програм;
реалізації і розробки самостійних програм підвищення освітнього рівня.
Зміст і основні напрямки реалізації.
Реалізація освітньої функції:
інформаційне забезпечення освітніх програм;
сприяння розширенню і поглибленню навчального процесу.
Реалізація культурно-освітньої функції:
підвищення інформаційної культури особистості;
краєзнавство;
екологічне виховання;
економічний і правовий всеобуч.
План реалізації програм.
Діяльність бібліотеки по інформаційній підтримці навчальних програм:
видання інформаційно-бібліографічних списків, огляди, перегляди нових надходжень;
комплектування літературою, періодикою відповідно шкільних програм.
Інформаційне забезпечення управлінь освіти (обласного, м. Тернополя) методкабінетів на теми:
законодавчі акти з питань освіти;
нове в методиці викладання окремих шкільних предметів.
Проведення науково-практичних конференцій, видання методичних матеріалів для вчителів-предметів. Інтернет на допомогу реалізації освітніх програм:
підготовка рекламного буклету з переліком інформаційних послуг, які надає біб-ка (переведення в електронну форму методичної літератури, пошук літератури в інтернеті, олімпіади, конкурси для школярів і ін.).
спільний семінар, Інтернет-конференції для директорів шкіл з питань співпраці в галузі інформаційних технологій.
встановлення постійного зв’язку з школами, що мають Інтернет, обмін інформацією про нові поступлення і заходи, що проводить бібліотека, можливість замовити через електронну пошту необхідну літературу, чи виявити її наявність на даний час в бібліотеці.
Очікувані результати виконання програм.
Виконання програми дасть змогу значно поліпшити роботу бібліотеки і закладів освіти в плані координації спільних заходів, розширити форми і методи співпраці, створити належні умови для формування у підростаючого покоління національної свідомості, зростанню їх освітнього та інформаційного потенціалу.