Хроменко І. Фахове зростання - шлях до майстерності
Таранік-Ткачук К. В. Складові майстерності вчителя та фактор створення сучасного і успішного уроку літератури
Офіційна рубрика
Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011-2012 навчальному році (лист МОНМС України від 09.06.2011 р. № 1/9-454)
Дистанційний тренінг
Хроменко І. Піраміда Блума. Розвиток навичок мислення високого рівня. Проектна технологія. Заняття №3
Северин О. З. Застосування методу проектів на уроках світової літератури
Хроменко І. Особистісно орієнтоване навчання. Як побудувати урок літератури за технологією Intel® "Навчання для майбутнього". Заняття №4
Літературознавство і школа
Гладишев В. В. Твір як звернення автора до суспільства? (Г. Ібсен і фінал "Лялькового дому")
11-клас - на відмінно!
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень. Уроки № 1-12
Maйcтep-клас
Борківська О. П. Система уроків з вивчення творчості Михайла Булгакова (Закінчення)
Наука та шкільна практика
Овдійчук Л. Літературно-психологічний портрет Олександра Купріна. До проблеми вивчення біографії письменника на уроках світової літератури
Нариси з історії світової культури
Шкаруба Л. М. Современное искусство: от модернизма к постмодернизму. Время манифестов. Долой сознание! Статья четвертая
Конкурс для школярів
Творчі роботи учасників конкурсу "Вічні образи" у світовій літературі"
Факультатив
Янкович О. В.,Ханчук І. Д. Матеріали до факультативу "Романтизм у контексті світового літературного процесу" (світова та українська література) Заняття №2
Профільне начання
Братко В. Изучение сонетныx циклов и венков сонетов М. Волошина в структуре литературного спецкурса "Сонет в історії української і світової літератури"
На 1-й стор. обкладинки - портрет Генріка Ібсена.
На 4-й стор. обкладинки - Джеймс Джойс. Фото. 1904