Архів документів » Вчителям-предметникам » Всесвітня література в середніх навчальних закладах України » 2011 рік » Зміст тут (06.2011р.)
НОВА ШКОЛА: ПРАКТИКА, ПРОБЛЕМИ
ШАЛАГІНОВ БОРИС. Літературна компаративістика в школі: можливості й труднощі
Відповідь скеитику
МУРЗО ТЕТЯНА, МАШКАРА СВІТЛАНА, КОВАЛЕНКО ВАЛЕНТИНА, ЯНКОВИЧ OКСAHA, ШАРЛАЙ ВАЛЕНТИНА, ДЯЧОК СВlТЛАНА, ПИЛЬНИК ВАЛЕНТИНА, ПРОЦЕНКО СВІТЛАНА. Уроки компаративного аналізу - вимога часу
НАУКА - ШКОЛІ
КЛИМЕНКО ЖАННА Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивчення світової літератури
Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури
«Компаративний підхід у вивченні світової літератури у старших класах загальноосвітньої школи» (Рубрику веде ОЛЬГА НІКОЛЕНКО). Лекція 1
Вітаємо! Полудень віку Лариси Мельникової
МЕТОДИКА, ПОШУК, ДОСВІД
5 клас
КОВАЛЬЧУК РАЇСА. Калина і сакура. (Урок компаративного аналізу творів М. Басьо і Т. Шевченка)
НОВОСАД НАТАЛІЯ. «Мандрує світом хитрий лис» (Урок- подорож з елементами компаративного аналізу уривків з «Панчатантри», «Фарбованого лиса», «Роману про Ренара», поеми Й. В. Гете «Рейнеке Лис», казок І. Франка «Фарбований лис» і «Лис Микита»)
8 клас
ВАКУЛЕНКО Л, ПИЛЬНИК ВАЛЕНТИНА «Пісня про Роланда», «Слово o полку Ігоревім»: спільне і відмінне (Уроки з використанням групової роботи)
9 клас
ГАННА РАК. «Крізь людський біль проступає вселюдське» (О. Гончар) (Бінарний урок-зіставлення трагедії Й. В. Гете «Фауст» і поеми Т. Шевченка «Катерина» )
УСАТА ГАЛИНА. На крилах романтичних мрій (Урок - усний літературно-мистецький журнал)
ФОКІНА ІРИНА, ШАТАЙЛО НАТАЛІЯ. Втілення вічних літературних образів у музиці (Інтегрований урок (світова література, музика, німецька мова) за трагедією Й. В. Гете «Фауст»
та однойменною оперою Ш. Гуно)
10 клас
ГЕТЬМАНЕНКО ІРИНА, АЛЕКСЄЄВА ТЕТЯНА Творчий перегук майстрів слова (Бінарний урок-дослідження з елементами компаративістики: «Проблемно-тематичний аналіз жіночих образів Т. Шевченка та М. Некрасова» )
11 клас
МЕГЕДЬ ІРИНА. Інтермедіальність художнього твору (Музичні коди в романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита»)
ПИТАННЯ ФІЛОЛОГІЇ
ГОЛОВНЯ АЛЛА Зоонім як складова порівняння на позначення рис характеру людини (Про вибір засобів україномовного перекладу порівнянь з компонентом-зоонімом у прозі Редьярда Кіплінга)
РОСІЙСЬКА МОВА В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
ГРЕВЦЕВА ТАМАРА Юные филологи выходят на всеукраинский уровень
ПОЗАКЛАСНИЙ ЧАС
ПРОЦЕНКО СВІТЛАНА Урок пам'яті: «Друга світова війна у дзеркалі літератури» (За поезіями О. Твардовського і Л. Костенко)
|